som sagt

har jag inte haft nå internet, och det har sugit baldersballe! och eftersom min bror har flyttat och min mor tyvärr inte är född med några speciellt bra tekniska sinnen, så blev det till att sitta och stirra in i väggen igår. ingen musik hade jag heller eftersom jag lever på spotify.. men tillsist kom klara min, och vi såg på A cinderella strory, för klara var det första gången, haha ;) puss på klaris

I torsdags kväll var jag med fanny och klara, vi badade nakenbad, och det var riktigt gött! tog väldigt fina bilder, några får ni se, några inte ;) hahah...klara åkte hem och sov. jag sov sedan hos fanny, tror det var första gången kom jag på ;O ojoj.. på fredan jobbade jag häcken av mig, sen tog jag ett till hål i örat. ajjj! var även med petter, vi badade, och de var väldigt mysigt, tro mig  ;) 
orkar inte berätta om kvällen, den var toppen, två tummar upp (som fanny säger) 






jag älskar er! 

Kommentarer
Postat av: siri

baldersballe, du ärå för skön lillsnorre :D

hahha!

2009-07-07 @ 20:20:58
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0