igår och idag

slåg rekord igår när jag var på kupolen, hittade ingenting! sjukt. 
Kvällen var faktiskt väldigt trevlig, var först hemma hos sötis fanny, sen åkte vi på fest i häslinggården, roligt! :) 
Fanny skjutsade hem mig till petter, tänkte gå in i hans stuga och sova, var as trött, trodde att dom lanade hos en annan, men så när jag öppnar dörren är stugan full av spelande killar, drygt som fan! och det var för sent för att åka hem, men jag var så trött så jag somnade ändå! 

Idag skulle jag och petter åka till lager 157, men när vi kom in till stan så kändes det så jobbigt och ovärt så vi gick på stan istället, haha :D Jag köpte ingenting men skit ungen min träffade på sin bror och han drog med petter och köpte fyra super fina tröjor till han, turis!
Snart ska vi äta grillat för första gången!! det blir nog riktigt gott! :D
bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0