jag säger som tilda; Vi i Sverige välkomnar istiden!

Bra sagt av tilda! Det blev en riktigt varga vinter 09/10som ronja rövar dotter skulle sagt!

Idag följde jag med Petter på hans match i kvarnsveden. Som tur var fick dom spela inne (PUHH). Dom vann med 10-7 och min söta duktiga älskling gjorde tre mål och två assist, hon är lite av min förebild. huhuh! 
HEJJA SM GULD TILL HAMMARBY också, tyvärr somnade jag efter första perioden då snö tiden som på gick på planen gjorde mig sugen att gå i dvala.... 
I lördags såg jag på mellenium serien, den gick på tv. Och jag blev helt såld, precic min film smak! Så nu håller jag på att ladda hem den, går dessvärre segt, hinner nog inte se den ikväll, men jag kan se på Johan Falk istället, och plugga lite teori i reklamerna. TOPPEN, DUKTIG FLICKA! 

Imorn börjar min prao, skööönt! Imorn börjar jag 10.10 på regementet, vi ska på studie besök där på någon resturang, jag hoppas på att vi får mycket mat! Om det är fint väder imorn bitti tror jag att jag ska ta en spring tur, men vi får se ;) Är sugen på det nu, men kanske inte imorn bitti, hehe :P
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0