match och bad

trodde jag hade god tid på min när jag vaknade klockan 10 imorse (samlingen till matchen var 12) Men så kom mamma och sa att klockan var elva och att vi hade ställt om till sommar tid. Skönt med sommar tid!!!! :D 
Matchen gick jätte bra, vi vann med 2-0. Blev dessvärre inga mål för min del men en assist iaf ;) Det var kul att spela med dom tjejerna iaf, alla var jätte duktiga tycker jag! :)
fick dock ont i ryggen efter ett tag på andra halvlek :( inte bra! Om det blir så nästa match kanske jag borde fråga om man kan göra något åt det, gå till en kilopraktor kanske, eller om jag jämt kommer ha ont?

Efter matchen tog jag ett långt bad och tog hand om mig själv, det satt fint! Hade ganska ont i kroppen efter matchen, lite ovan sådääär ;)
mycket bra grejer!
mycket bra bok! Handlar om en tjej som heter Erla som är en mycket begåvad fotbolls-spelare.
Allt hon gör på plan tyder på att hon kommer ta sig hela vägen fram, ända till landslaget, vilket hon också har fått höra sedan hon  var tretton. Hon får provspela för Nike IF som spelar i damallsvenskan och någon vecka senare skriver hon på kontrakt för laget. Hennes drömmar om fotboll är otroligt höga och stora. Men en efter ett tag tar drömmarna över en aning för mycket, och hon vill mer än vad hon kan. Hon börjar räkna kalorier istället för mål och allt går fel. BRA BOK TIPS!

nu ska jag sova! Good night sweet hearts!

Kommentarer
Postat av: klara

hahah kul att det såg ut som att det var du på boken, trodde typ det först när jag kolla snabbt!! :D

2010-04-02 @ 12:23:26
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0