okej,

okej, det här börjar bli läskigt. Jag provade att sätta på datorn för att jag skulle försöka ladda över lite bilder till ett usb. Och så börjar den prata av sig själv!!! Och jag har inga högtalare i för jag har kopplat dom till den här datorn. Den sa nåt på franska om och om igen och sen stängdes den av. scary!
Det händer inte så mycket roligt i mitt liv ändå just nu. Det forsätter att inte bli varmt (men det kanske ni märker) och idag regnar det också, men det kanske ni också har märkt.... Berit sydde in min klänning idag lite, ni vet den som jag köpt från nelly? och nu blev den helt PERFEKT! Om ett tag kommer petter hit, för vi ska äta med mamma och anders sen får jag skjuts till jenny och vi ska ha 5-kamp där! SUPER KUL!

Annars pluggar jag väll häcken av mig för att undvika att faila på provet på tisdag. hehe
hoppas era datorer inte pratar med er.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0