stockholm

matchen
just idag är jag stark
wow, 0-1 brage!
min hammarby-älskling hade en aning svårt med att bestämma vilket lag han skulle heja på. hehe, hans bror är lagkapten i brage (väldigt coolt!) Brage vann iaf!

hotellet
hotellet var sååå mysigt. Vi hade sån tur så vårat rum var nyrenoverat, yes! :D haha

älskling
pussipuss

stan
Hattbaren blev nog favorit affären, haha.
så söt så.
inte lika söt. hehe

Det här köpte jag iaf:
tröja: bik bok 199:-                                                     jeans: weekday/cheap monday 400:-
linne: monki 100:- , Har aldrig köpt ett slappt linne förut, haha. Men det här var bara såååå snyggt!
glasögon från hattbaren 99:- 
urs, jag har så litet huvud så alla glasögon ser så stora
ut på mig, liksom sticker ut på sidorna, dom här var nogorlunda små.
nice :)

Jag har haft det super duper mysigt i stockholm. Super stämning på matchen, super mysigt med Petter på hotellet och lagom mycket shopping på stan. Helt perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Jättefint gumman, puss! Ses snart:)

2010-05-08 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0