godkväll

Hej människor och djur! Efter en lång dag har jag nu krypit ner i sängen och ska snart sova. Först ska jag öva på min redovisning om Anders Breivik som jag ska hålla imorn. (wish me luck!) Imorgon efter skolan ska jag jobba några timmar, sen kommer Johan och ska vara här över helgen!! Det kommer vara en ganska körig helt. Först föräldramöte på fredag (vet inte varför vi ska vara med) sen på lördag är det tävling hela dagen. Jag ska vara med på 60m, som jag brukar springa, 60mh, som jag inte har sprungit på 100000 år, och sen längd som jag aldrig gör! (Sofia övertalade mig att vara med, jag är sämst, jag lovar) Och sen på söndagen så ska jag jobba, eller jag och Johan ska stå och sälja ljus på julmarknaden :) godnatt!

En härlig friidrottsbild på mig och mina tre underbara vänner när vi var i Järvsö och hade roligt. åh, ni är så jävla bra har jag kommit fram till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0