min dag

hey! Idag har jag alltså tävlat. Det gick väll inte riktigt som jag väntat, men jag får helt enkelt se det som en träning och det känns skönt att ha prövat på tävlingskänslan lite! Johan är alltså här, han kom ju igår. Idag har vi först varit på tävingen, sen fikat på stan, lagat mat, ätit maten, kollat på tv och nu ligger vi i sängen! Imorn ska vi stå och sälja ljus på julmarknaden. KOM FÖRBI! By the way, så har Johan somnat bredvid här, så rolig var jag. Här är bildbevis:

Det här är från tävlingen idag! Jag och Erikaaa
Och det här är ifrån igår på föräldramötet då det bjöds på grönsaker och en köttfärs som dom glömt att krydda. (det skulle föreställa taccos) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0