14.02

Hallå vänner! Sitter på Ramhuset just nu. Jag tror jag är klar med allting nu, väntar bara på att pappa ska komma tillbaka. På lunchen åkte jag, pappa och börderna och åt på cariannas (stavning?) och gud vad gott det är där!!!
Kanske tar en sväng på stan innan jag åker hem, men vi får se.

Lite random bilder från pappas dator:

hahaha guuud kollade på lite gamla bilder på datorn och så hittade jag den här. Snygg mittbena och peddoblick liksoooom. mohahaha...

pappas gamla flygplan, åhhh vad fint det är!

Här är det VM, EM, OS eller SM.. Aja nåt av mästerskapen som min kusin var med i, och faktiskt vann!
Ja, han tävlade i att byta bilglasrutor.. och Ja det finns EM och sånt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0