fråga

sara stoor om 21 juni:
vad är det som har hänt mellan dig och tom?
Ni har gjort slut har jag sett& hört men ni är ändå rätt ofta, hur är de egentligen?

svar: Tjena Sara, haha ;) 
Ja det är rätt som du säger att vi har gjort slut. Jag gjorde slut när jag kom hem från spanien. Sen gick det väl en vecka eller så och sen kan man säga att jag ångrade mig ganska rejält. Jag vet inte vad jag ska säga mer än det. Vårat förhållande hade sina brister och dom bristerna berodde på mig. Nu vill jag börja om och bygga upp ett bättre förhållande än vi hade förut, men det är många sår som ska läkas, och det är inte lätt. Inte för nån av oss. Men vi är på rätt väg tror jag.  
Så ja, vi har gjort slut, men vi träffas en del. :)


Snygg bild!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0