underbara vänner

man ska verkligen vara rädd om sina vänner! I fredags ställde marika upp väldigt mycket för mig, ingen är så lätt att öppna sig med som du. Vi var iaf hemma först, var med love och emil kollade på talang sen åkte vi ut och cyklade lite, väldigt roliga killar! skön humor! sov hos marika.
Sen idag, tog vi vårat första dopp! vilket jag alltid gör med marika! snuskigt kallt var det! marcus var också med, han fegade ur och doppade inte håret. tönt. men det var rätt skönt också, när man hade gjort det ;)  bakde goooooooood kladdkaka sen! mums!  bilder kommer sen från våra små äventyr ;)

älskar bilden, så härlig. var så lycklig
den kvällen! (från egypten)

Kommentarer
Postat av: marika

haha, aw, det var grymt kul.- och du vet att jag alltid finns gumman! vad som än händer. :) du är lika viktig för mig som ja e för dig vet du! 4-ever

2009-04-26 @ 16:54:51
Postat av: svar till marika

underbart ;) jag vet, det är det som är skönt, dig är jag säker på att jag har <3

2009-04-26 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0