15.12 fredag

tjena, det händer inte så mycket just nu. 
Men ikväll är det nattcupen, och jag är jävligt sugen! mitt lag ska vara tomtar, eller allt som har med julen att göra, tomtar, pepparkakor, granar och ja, du fattar :D glögg ska vi också ha med oss! det blir niiiice!
måste bara berätta vilken ängel jag har som pojkvän. han sov hos mig, och låg kvar för han var ledig idag. Och så när jag kom hem så skulle jag plocka ur diskmaskinen, vilket är det värsta jag vet!! och så öppna jag diskmaskinen, så var den helt tom, förutom några glögg glas. då hade sötnosen plockat ur den åt mig :D nice va?
det blir dom här som är med i tomtejävlar(laget)(ine dom som är kryssade, om ni inte är smarta nog att förstå det;)) ikväll. härliga människor! faktiskt, mina bästa vänner! wonderfull!

bilden är tagen för ett år sen. crazy kväll

Kommentarer
Postat av: emelie

lycka till! :)

2009-12-04 @ 16:28:30
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0