dansen (Y)

idag har jag varit hos en shilopraktorn, (stavning) det är en sådan där gubbe som käncker och rättar till saker som inte är rätt. alltså MIN RYGG. det var riktigt skönt! han var SUPER duktig!
Gick inte till skolan efter det, manblev helt slut. så jag jobbade lite hos pappa istället.

Hade dans nyss, det var som vanligt super kul!!! :D
Nu kollar jag på "Jag ska bli stjärna" , vilket också är super kul, att kolla på dådå ;)
Ska snart duscha, och förska bli av med paniken att jag har matte prov imorn, och jag vet ingenting! Matte är det ämne jag har svårast i, verkligen!!!
nu ska jag pussa på lilla hilda lite!

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: M AJA

haha osm när vi sjöng singstar hos emmmaaaa ruvet! du sjöng as braaaa och jag yeah jag sjunger som en gud!:-D jaaaaa jag saknar dig saknar saknar saknar! <3

2009-12-01 @ 22:33:37
URL: http://majadahlqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0