fiskningen

Ja, ni ser ju hur det gick! Först fick Petter en, sen fick jag en! Det ni! drog upp den nästan helt själv! men den var väldigt fet så jag behövde lite hjälp på slutet. ehehehe. Forsa (petters pappa) och adam (petters systerson) fick också en varsin ;) det var riktigt mysigt att sitta där och fiska!
älsklings vackra ögon!
sötisar då!

* Alla bilder är tagna med min nya kamera! Jag tycker i alla fall att bilderna hade väldigt bra kvalitet, så jag är nöjd med mitt val av kamera! :D

Nu: Vi har nyss badat och ska göra oss klara, sen ska vi gå på premiären av göta kanal 3! det ska bli kung! 


Kommentarer
Postat av: JuliaLinnea ♥

Ni är allt för söta! Hur är det med Sänäää då? :-D

2009-12-29 @ 20:30:48
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0