lördagskväll , sjuk

Tjabbbbba! Jag och tjejerna hade jätte kul igår! Synd bara att jag blev väldigt sjuk efter ett tag. Jag lovar, har aldrig varit så täppt i näsan i hela mitt liv! och jag kan verkligen inte andas genom munnen när jag sover! Förstår inte hur folk kan göra det?!  fellan gör det gämt, hon ser ut som om hon vill äta upp luft när hon sover! jätte söt är hon! och det är min tjej det :)
det kmr bilder från kvällen sen, vi hade jätte mysigt :)
Idag har jag inte gjort ett piss. pappa hämtade mig på förmiddan hos caroline, sen åkte vi hem till han och sen dess har jag legat i soffan med datorn, som är min ända kompis i knät och tv:n framför mig! och så har pappa lagat väääldigt god mat också, så det var ju uppiggande :)
Nu sitter jag här med min söta hund och kollar på robinsson ^^ 
och så är det ju sverige portugal idag, så ska nog kolla på det nu =)
vi hörs sen för fan! 

 barnen ericson

Kommentarer
Postat av: mädi

hahah, bodde ni i kniva där? (;

<3

2009-03-29 @ 00:25:03
Postat av: svar till mädi

jess, det gjorde vi ;D <3

2009-03-29 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0