andra november

första dan i skolan idag då. den gick ganska smärtfritt! Fick VG på so provet, det är jag glad över! eftersom jag inte hade varit med så mycket på det området ;) well well cykelställ. 

var sedan med petter, vi körde alfapet för tredje gången.... och ja om ni inte visste det så är jag en jävligt dålig förlorare. och man kan ju för i helvete inte förlora mot sin pojkvän i alfapet? Dom andra två gångerna vi har kört har han vunnit. och nu ville han såklart köra igen eftersom han vann dom förra. och självklart får han massa jävla tur poäng. Jag tror han skrev AJ och fick typ 24!!!! hallå? Jag hotade honom att om han vinner får han inte ta på mina bröst på tre dar, eller pussa mig, och jag sa att jag hatade honom och sen grät jag lite också. ni kanske tycker att jag är galen, men jag skulle inte förlora! och så när jag fick ett bra ord, TRECK var det, jag menar det är ju ett cykelmärke!!! så sa han att jag fuskar. oj hjälp vad långt det här inlägget blev, det handlar liksom om alfapet ^^ hehe.. så jag avslutar det med en lycklig mening; Det slutade med att jag vann på ren skicklighet utan några fusk (bortsett från hotningen) 

Sen åktej ag och tränade friidrott i två timmar. väldigt kul faktsikt! Häcken gick jätte bra, jag menar då inte min häck (rumpa) utan häckar som man springer över. och styrkan kändes nyttig, och konditionen var härlig :D 
fast på konditionen gick det inge bra för min häck! Vi skulle springa 100mx 4 och typ 15 sek vila mellan varje. 
jag fick as ont i min lilla rumpa! nu vet ni det :D 

PUSS

jag kollade hur våra barn skulle se ut. 
söt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0