JA :D

om ca en timme kommer petter hem! har inte träffat han på 62 timmar! 

måste berätta om filmen!
Den var oändligt bra! den går såklart inte att jämföra med boken, men den var fantastiskt bra på ett film sett. åååååååååååååååhhhhhhhh sådan känsla!!!!!!!!! jag dör. hade som sagt mycket trevligt sällskap, klara och fanny :D söta flickor!
Sov hos fanny, vi var uppe rätt länge, satt och spelade/sjöng carry you home - james blunt! love till den!

idag har jag och fanny varit på lugnet, vi åkte dit en snabbis innan dansen för jag måste springa i vattnet med sån här söt plast-dyna för att göra min rygg bättre :) jag kände mig som en söt tjej
dansen var kul, vi övade stora jazz numret! det blir very awesome 

pusssipiss!
nej, först får ni lite bilder på twilight snubbarna :)
jag tror jag ska ge petter en sån här vacker, känslosam, kärleks kyss när han kommer *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0