igår

igår hade iaf jag en bra rolig kväll :) var hemma hos tilda med massa folk, mycket trevligt! Och jag som är väldigt moppe-kåt och inte skulle dricka något onyttigt fick vara fannys chaufför ;) yejjj! hehehe..

vid 1 åkte jag och petter från tilda och hem till petter och soooooooooooov, vilket var välidgt skönt ;)

vaknade, åt en väldigt god frukost, duschade, sen skulle petter till nåt random ställe med laget och åka go-kart (jag vill också!!!!!!!!!!) och jag åkte till slätta med för att hämta fanny. gosh vad läskigt det var när alla stoooora lastbilder körde förbi!!! och jag som inte kan blinka (a)  no well, skönt att se fanny frisk och kry :D sen åkte vi hem till henne. jag har glömt mina nycklar hemma, och mamma är i Berlin så jag är utelåst, men min bror kommer snart och låser upp, då ska jag ta ett skönt bad!

kanske kommer bilder sen, vi får se ;)

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: caroline lindqvist

Ja jag tror det! För på trailen var det exakt samma som du berätta! Viste du att det fanns en film på den boken? :O

2009-09-28 @ 16:51:35
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0