god jul?

Hej på er! Jag måste säga att det kändes väldigt väldigt konstigt att vakna upp imorse, först var det ju som vilken dag som helst, tills jag kom ut och folk började säga god jul, här i afrika liksom! Det är väldigt annorlunda. Folk säljer faktiskt granar med belysning och allt på gatorna. Det är juldekorationer i parasollen och ikväll är det julparty, med julbuffè och julfirande vad nu det innebär i Gambia... Idag åkte vi först iväg på nåt informations möte och sedan har vi legat på stranden. Jag har bränt mig såklart som jag alltid gör. haha, smörjer bara in mig där jag solar först (i det här fallet framsidan) och sen när jag vänder på mig glömmer jag bort de, men skit samma! Jag kan berätta att jag kommer bli neger här borta, solen är väldigt stark och den lyser heeeelaa dagen, jag har inte sett ett enda moln.

på bilden till höger ser ni en blombukett, det är en av två som vi har fått här! Imorse kom en kille som heter Omar och så hade han plockat värsta buketten, och nu när vi gick in till stranden fick vi en till... jaja, dom luktar väldigt gott i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj....vilken solbränna....får vi se fler bilder när du får en bättre nyans?

2010-12-26 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0