happy new year from gambia!

Idag är det nyårs afton, det känns nästan lika konstigt som när det var julafton. Ikväll är det fet fekke här på hotellet! hehe njaa inte riktigt kanske, men middag, underhållning och dans blir det!
Idag är det också lite molnigt, men imorn ska det bli skit fint. och imorn är också min klänning klar så då ska jag åka in till Banjul och hämta den :) Det känns otroligt skönt att slippa tänka på vad man ska ha på sig och vad man ska göra ikväll. Jag drar på mig en sommarklänning ett par flipp-flopp, och sedan är jag redo! skönt skönt
Hoppas alla får en toppen kväll hemma i kylan!! PUSS

chilli'n

Kommentarer
Postat av: J. ♥

Sanna!! Det där ser ju inte direkt.. fel ut :O Saknar värmen i Thailand :( Hoppas du har det bra! Eller jag vet att du har det :D du får berätta allt när du kommer hem! GOTT NYTT ÅR från sverige!<3

2010-12-31 @ 15:21:27
URL: http://juliahjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0