alla vet vi väll hur det känns?

Alla tjejer har väll haft en barndoms kärlek? Alla tjejer har väll varit kära i en filmstjärna? Alla har väll velat ha men inte fått? Det har i alla fall jag. Jag var verkligen kär i Jeremy Sumpter, han som spelar Peter Pan. Det pirrade i kroppen när jag såg han i filmen. Jag köpte böcker, tidningar och affisher med han på. Jag var nog besatt. Filmen kom ut 2003, det betyder att jag var 8 år.
Jag kom ihåg att jag satt en bok i fönstret med en bild på Peter Pan och Wendy på, och så bad jag att han skulle komma och hämta mig, att jag ville vara Wendy. Jag väntade på honom tills vi skulle äta. Jag ville inte riskera att han skulle flyga iväg igen, så jag bad min bror skriva en lapp där det stod "Jag äter, jag kommer snart. Snälla vänta på mig". Jag var så säker på att han skulle komma. Haha, hur sjuk får man vara. Jag kom också ihåg att min då bästa vän Siri döpte sin hamster efter just Peter Pan (Jeremy fick den alltså heta)
Det var inte bara någon månad jag var kär i Jeremy, nej det var mer än ett år. Jag kollade på youtube klipp, bilder, interjuver, allt som hade med honom att göra. Vet inte om jag var söt eller störd. Jag tror jag var störd.
Fast alla vet väll hur det känns? Att vara kär i någon man inte kan få, eller?


.                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0