älskling,



Även om du inte är vid mig hela tiden så känner jag dig ändå.
Jag känner din lukt, jag hör din röst, jag älskar dig, jag hör dig,
jag känner din mjuka kropp under mina små fingertoppar, hela hela tiden. Jag är så kär i dig Älskling.
Du är inte officiellt döpt men jag har döpt dig till Min, för det är du. Det har du lovat mig och jag vet, jag vet att du talar sanning. Jag vet att ett löfte för dig betyder något, för sån är du, pålitlig och riktig. Du är ingen dröm som jag ramlat in i. Jag har kämpat och slitit för att få dig på det sättet jag har dig idag. Och tillsammans har vi byggt upp våran dröm värld och den världen är bara våran, inget som någon annan bara kan ramla in i, och vi kan inte ramla ut, inte i första hand i alla fall. Ett fel steg hit och dit spelar ingen roll, våran kärlek är så mycket mer än ett fel steg. Idag har vi varit ihop i 346 dagar. Snart fyller vi 1 år.

Kommentarer
Postat av: din petter

Åh älskling! Du är underbar, älskar dig supermycket. Alltid du och jag ! <3

2010-06-12 @ 21:35:05
Postat av: klara

åh så fint. grattis!

2010-06-14 @ 23:14:38
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0