lördag

mysig kväll igår, maten var jätte god! bra jobbat tilda! Vid tjugo i nio åkte jag och fanny upp till lugnet för vi ville se drag finalen, tyvärr så vann brits i år igen, hehehe..... Tåg sedan bussen hem till petter och sov där. 
Solen har lyst från morgonen tills nu, underbart! Satt nyss ute i solen och solade i bara bikini, fick nog ltie färg, huhu ;) Ikväll ska jag laga mat till mig och petter, myyysigt. 

OBS! viktigt: Idag körde jag min fina moped för första gången, körde runt lite i kvarteret bara, ojojojojoj, vad fint den gick! :D man kunde nästan tro att den var trimmad, men det är den inte :D hihi, lycklig!
hade bara en bild på tt, sötisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0