tisdag

Igår var det jätte chill, vi började tio, och det ända vi gjorde var att äta jätte god mat på den där resturangen och bestämma vilken mat vi ska laga idag.
Ville inte träna friidrott igår, det känns så tråkigt! Men jag tog en spring tur iaf, det bar skönt!
Idag börjar vi halv tolv, då ska vi köpa mat och sen laga mat sen slutar vi :D Men jag trodde dock jag skulle kunna cykla, men nu öser det ner snö, och jag har inte ens någon riktig jacka. Jag får fråga mormor om hon kan skjutsa mig, eftersom min mamma är  bortrest och jag bor hos petter ;)
Tyvärr har jag blivit sjuk. Ont i halsen, snorig och huvudet är inte riktigt som det ska. Hoppas det går över snart..

See y0u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0