lust

har inte haft någon blogglust. Har fortfarande inte det, men min statistik har typ fördubblats, det måste varit någon som har länkat mig. Så jag måste ju slänga in ett inlägg! haha. Pilotgymnasiet var underbart, jag vill gå där mest av allt. MEN linjen som jag ska gå ska såklart tas bort när jag skulle få börja! jag ville börja gråta, haha. Det här börjar bli komiskt, ALLA linjer jag har velat gått ska tas bort. ååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh. och dom hade inte skrivit något på hemsidan, så man hade ju åkt till västerås och allt.. Men jag och mamma skulle ändå på ikea och lite sånt, så det blev roligt ändå! Jag har inte gjort något speciellt alls i helgen. Lägger in två bilder från yngre dar....

Kommentarer
Postat av: Aleks

jag fick också samma höjning av statistiken den 15e, och idag fick jag en kul kommentar på min blogg..

det är nämligen så att man har skrivit om oss på flashback.. så jävla synd att folk inte har egna liv. Titta. https://www.flashback.org/t973132p8

2010-11-17 @ 22:41:50
URL: http://vybz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0