Malmö Baby

Hello Sunshines! Lång dag idag. Först skola några timmar, sen tåget till Arlanda och sedan flyger till Malmö. Nu har vi ätit super god middag med förrätt varmrätt och efterrätt som ingick! Sen är det tydligen Malmö-festivalen här, så det är värsta draget och vi bor mitt i smeten. Ikväll var det bla maskinen som spelade.
Vi bor på ett superfint hotell med skit bra service och jääättteee fina rum! Längtar som tusan till hotellfrukosten imorn.
Imorgon ska vi bara hänga på arenan och sen kanske jag och emmsi tar en sväng på stan, verkar vara grym shopping här, och jag har precis fått lön så vad kan hindra mig? hoho
Nu ska jag lägga mig i den underbara hotellsängen. Godnatt fina ni!

bilder från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0