amsterdam dag 1


Sov typ hela vägen ner!

På hotellet!
Älskade bror kom åkandes på sin skateboard, åh gullis!
(Han är inte drogad, det blev ltie fel bara.. hehe)
Ser ni dom där våningarna på bilden? Det är iaf parkeringshus för CYKLAR. Helt sjukt.
Fin utväxt....
Jag inne på en ostbutik. Jag gillar ost!
Underbar butik!!! Fanns massa snygga klänningar också, glittriga, perfekta till nyår!
Det här är vad jag kallas fastfood. Man lägger i pengar och så kommer det ut mat. Lite äckligt tycker jag...

Fina julgranar.. :D

Åhhh, det finns sånna här mysiga skridskobanor här, mitt i stan ni vet?

Jag och lite av våran shopping idag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad mysigt det ser ut sanna! ha det bra!

2011-12-09 @ 20:10:40
URL: http://jennylinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0