i'm going to amsterdam

Tänkte berätta för er att jag åker till Amsterdam imorgon natt! Jag ska inte dit för att knarka, vilket alla tror så fort man säger att man ska dit. Jag ska åka dit med mamma och vi ska hälsa på min bror som flyttade dit i höstas. Saknar honon fruktansvärt mycket. Tyckte det var jobbigt redan när han bodde i stan och inte hemma hos mig, och nu bor han i ett helt annat land. Det är lite jobbigt ibland faktiskt. Men nu ska jag i alla fall hälsa på honom. Vi kommer att vara där till på söndag. Och på söndagen flyger jag ensam hem. Ja ni hörde rätt, jag ska flyga ensam från Amsterdam, som har en skit stor flygplats. Ja så stor har jag blivit! Jaaa, men nu vet ni det i alla fall. Men jag ska blogga så mycket jag kan innan dess. Här är några bilder på mig och min broder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0