lördag

hej bloggen! intensiv dag måste jag säga! Väldigt mycket folk på jobbet, det var låång kö hela dagen, härligt!! Sen direkt och träna vilket faktiskt var riktigt tråkigt. Hehe... Sen hem och duscha och laga mat! Nu har jag burit ner täcket till soffan och ska ligga här hela kvällen och kolla på 90210, gud vad mysigt :) hihi!
Egentligen så har jag ingen lust att blogga pga tråkiga komentarer, men det är ju bara en person och det ska inte behöva drabba alla er andra. Men du, du lär ju vara avundsjuk för jag kommer inte på någon annan vettig anledning varför du skriver. Jag vet inte vad du förväntar dig? Att vi ska göra slut för att en random person komenterar massa skit om Johan? Njaaa, då är du ute på väldigt hal is sötnos.


Kommentarer
Postat av: Anonym

De vill bara göra dig skäptisk emot Johan o förstöra eran relation. De ser inte skillnaden på vänskap och kärlek. Man har rätt att vara vän med vem man vill och hur många man vill, oavsett kön! De som känner johan riktigt nära märker att han har känslor för dig Sanna.

2011-12-19 @ 00:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0