FJONG

HEJ! Ville bara skriva hej och berätta att träningen gick jätte bra!! :D OCH så börjar jag bli skit biff (haha). Nej men jag får stav efter stav att böja sig så nåt måste ha hänt med mina små muskler, idag gick jag upp på 120 staven, (jag var nyss på 105) Och styvare stav betyder också att jag kan få lite mer kraft och hjälp från staven i hoppet! :D Sen måste jag bara skriva GRATTIS till Angelica Bengtson som nyss hoppade 4.63 på XL-galan. Jag är så sjukt imponerad av henne, fattar ingenting. Hon har nu höjt juniorvärldsrekordet med 15cm på en vecka. Hon höjde det med 1cm i söndags när vi var på JUSM. ballt ballt ballt
Nu kommer Tom snart, puss

Kommentarer
Postat av: NORA

Hej Sanna! Först vill jag tacka för en jätte bra blogg! Men det är så att jag har ett problem, jag kan inte hantera min avensjuka på folk jag vet verkligen inte vad jag ska göra, har du några tips?? Jag tror jag är mytoman , shiiit vad ska man göra då?:(. Underbar blogg!!

2011-02-23 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0