tillägnat moa och anna

Ni är de bästa flickorna här i livet. Ni tröttnar aldrig på mig hur dryg och jobbig jag än är, hur mycket problem jag än skapar så står ni där ändå. Ni är alltid redo för att lyssa, lösa problem och göra mig glad. Och jag är så otroligt tacksam för det! Men det är inte alla gånger som ni håller med mig i mina beslut och handlingar (moa), men ändå fast ni tycker jag är en idiot just då, så är ni där ändå. Kanske behöver jag lite motstånd för att jag ska inse att jag gör fel. Men när jag insett det, då står ni där och jag kan luta mig mot er och växa mig stark igen. Jag kan ha haft en förjävla jobbig dag, gråitigt, skrikit och deppat, men ni gör allt det som bortblåst när jag är med er. åh ni är så gulliga och fina. Jag vill verkligen att ni ska veta det här och komma ihåg det, så att ni aldrig glömmer vilka underbara människor ni är.
Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0