godmorgon

Heeej på er! Jag såg nu att jag har haft en söt liten gästbloggare här och det tackar jag för! Är han inte världens sötaste? JO det är han :) Jag hade ett helvete igår. Var in till akuten och fick medicin och grejer. Resten av kvällen spenderade jag död i sängen och var tionde minut på toan. Tänk dig att må så dåligt så du bara vill ligga ner, men måste liksom ändå gå upp för att du är så kissnödig. AJA, idag mår jag betydligt bättre, medicinen har verkat och nu har jag typ "bara" ont i halsen. Jag ska spendera dagen i sängen tillsammans med, te, Bafucin, Juridikböcker, Sex and the city avsnitt och min nalle! Jag ska försöka hinna med att blogga lite också. Hoppas ni mår bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0