läxor

Sitter och funderar på om livet som tonåring bara handlar om skolan. Ibland känns det faktiskt så. På gymnasiet får man aldrig någon riktig paus mellan alla prov och uppgifter, när det ena är avklarat finns det alltid ett nästa moment att bita tag i och få ångest över. Och då undrar jag en till grej, när ska man hinna ha kul? Alltså typ ha en rolig kväll med sina vänner? Har man prioriterat bort det om man väljer att gå en givande linje på gymnasiet?Visst, jag har valt min linje själv och jag har även valt att gå friidrottsgymnasiet vilket stjäl en hel del tid det också.
Men nog om det där nu. För nu ska jag plugga historia. hehehe. Roligt va? Godnatt med er...
Bild från i helgen när vi badade tunna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0