MIN LIVS KÄRLEK!

Det bästa som har hänt mig hittils i mitt liv är att jag har träffat den fantastiska presonen som jag älskar av hela mitt hjärta! Du betyder så himla mycket och jag skulle inte kunna leva utan dig en ända sekund!
Nu vet jag att du mår riktigt jävla piss och jag lider verkligen med dig just nu och jag önskar att jag kan trolla så att du ska bli frisk så fort som möjligt och sen skulle jag vilja ligga och hålla om dig just nu för att jag tycker så synd om dig och göra allt du vill att jag ska göra! Om jag var hos dig så skulle jag behandla dig som att du var mitt eget barn och hålla om dig dag ut och dag in!
En sak ska du veta Sanna, att du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta vad som än händer!!
För er som läser detta, säg inget om det till Sanna för att det ska vara en överraskning tills nästa gång hon kollar läget här inne på bloggen!
Puss på dig och krya på dig så att du blir frisk så fort som möjligt älskling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0