skola träning sälen

Godmorgon! Idag börjar jag klockan tio, det var behövligt... Just nu sitter jag här hemma och är så gott som klar. Jag tänkte bara uppdatera er lite. Idag efter träningen åker jag alltså till Sälen med Johan och hans familj. Vi ska bo där i hans stuga och åka skidor och aahh ni vet, bara ha det bra helt enkelt! Jag kommer hem någon gång på söndag. Men jag kommer säkerligen kunna slänga in några inlägg under helgen :) Nu ska jag packa ner det sista. 
Ni får en bild på mig också, hur jag ser ut när jag nu ligger i sängen och chillar. hoho. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du känner för det :)

2011-11-24 @ 14:38:32
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0