18.46

jobbningen igår gick bra, inte lika jobbigt denna gång ;) 
har packat idag, det går seeeeeeeeegt. jag vet inte hur tränarna tänkte när dom igår sa till oss att ta bara en väska.. alltså,, det funkar inte, jag har en gigantisk på hjul, men nej.. det är omöjligt. fotbolls skor, och vanliga kläder! + att vi lever i sverige, och det är sånt konstigt väder, så måste jag ju även ta med massa regnkläder och skit...  jaja...

var på stan med felicia och mamma också, köpte massor av bra saker som jag behövde, skööönt och bli av med det..
men kom på nu att jag glömde låna böcker på biblioteket! haha, det är ett måste för mig att ha med mig,, får åka ner och göra det imorn :P

NU väntar jag på felicia, vi ska ha filmkväll. Alla ska väll till andrew på fest, men jag hade verkligen ingen lust! och det blev inget för fellan heller. då passar det ju uuuuuuuuuuutmäärkt att vi har en filmkväll :D  pusssssss på dej din lilla unge!

P.S -  SOLEN LYSER UTANFÖR MITT FÖNSTER!!!!!! kolckan är nu 18.52, tror ni man kan sola ? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0