hemma! :D

nu är jag heeemmmmaaa!!! 
helt sjuuukt vad kul vi har haft!!! tänker inte berätta allt. men vi bodde perfekt, skit härliga människor, nära till allt, och guuuuud vad jag kommer sakna alla skåningar och engelsmännen och GREKERNA! speciellt "hay, my name is george and i'm a coach"  helt suveränt hare varit! 

men en sak måste jag berätta:
vet inte om jag nämde det innan jag åkte, men petter höll en överraskning hemlig för mig, han sa att jag förmodligen skulle få den när jag kom hem från gotland, vilket skulle dröja tre veckor till. och snäll som han är berättade han för felicia, dom plååågade mig med att hålla det hemligt.. 
men så när jag och fanny var på liseberg på tisdagen så ringer först felicia (hon skulle gå på discot med nora och klara) och så säger hon att jag ska komma till entrèn för hon orkade inte gå på discot, och att vi skulle komma och möta henne. när vi kommer till entrèn är det fullt med folk, och det är inte så lätt att hitta henne. samtidigt ringer petter.
petter: vad gör du då?
jag: eh, leter efter fellan, skulle möta henne vid entrèn.
petter. jaaahaa,,, vadå, vart är du?
sanna: vid entrèn såklart
petter: jasså, vadå står du utanför eller innanför?
sanna: (varför undrar han det tänker jag) innanför 

sen pofff!!!!! så dök han upp utanför grinden! jag hade gärnat velat se min min när jag såg han :P är han inte för snäll som gör en sån sak? jag blev iaf super glad, jävligt glad!!!! älskar dig <3

orkar inte skriva mer nu, är suuuper trött. var nyss på harry potter med marcus, den var TOPPEN BRA! 

I will tell you more tomorrow. 
sweet dreams! 


från invigningen. mäktigt vill jag lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0