bror börjar bli stor

idag började min kära broders student vecka. det betyder att dom dricker ungefär hela veckan fram tills fredag, då dom dricker mer än någonsin., och rasmus (bror) tycker att det är sååå kul att reta mig, så hela dan idag har han ringt (skit full) och sagt: "hur många år har du kvar då? vart ska jag vara nästa år då? vart ska du va nästa år då? hur gammal är du? hur gammal är jag? vad får du göra? vad får jag göra? "  - ÄLSKAR DIG MED RASMUS! men fy in i baljan vad det kommer suga när han drar! ska jag gå runt här själv med mamma? hahahaha, jag kan tänka mig när jag går mellan hans och mitt rum och bara vänta på att han ska komma och vara lite rolig! meeeeeeeeeeeeen, jag kommer kunna flytta ner min säng till nedervåningen, vilket betyder att: jag får två rum, ett sovrum och ett "övrigtrum", jag kan komma hem utan att väcka mamma, jag kan smita ut genom fönstret när jag blir sur! :D så liiiiiiiiiiiiiite positivt är det iaf! 

puss i arselet på min bror!


naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw , från "balen" i 6:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0