I'm home!

äntligen hemma! jag har haft skit kul! så sjukt härliga människor som jag har spenderat dessa 5 dagar med! men det har varit hååårt. dagarna har sett ut så här:
uppstigning 06.50
morgon jogg 07.30
frukost. 8.00
träning 9.00 - 12.00
lunch
träning. 14.00 - 17.00
middag
kvällsmacka

efter tre dagar var jag och min kropp eniga om att det inte gick mer. haha, jag kunde knappt skita på en toalett för jag hade så ont XD och jag stretchade och stretchade, buuut nothing helped. men alla fortsatte kämpa, det var hårt, men JÄVLIGT KUL HADE VI!
bilder kommer nog att komma upp imorn! :D 

nu ska jag soooooooooooova i min säng, nog för att det inte har varit något fel på min hotell säng, men det är alltid skönt att komma till sin egen. + att jag har saknat mamma ;) 

GODNATT. PUSS!

Kommentarer
Postat av: maja

shit helt sjukt kul ni måste ha haft!! jag saknar dig sanna!:* men du ska till göteborg va?:-D

2009-06-20 @ 16:41:18
URL: http://emmamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0