SOMMAR LOV!

jag antar att det är väldigt många i sverige som har samma rubrik den här veckan :P 
men nu har vi SLUTAT 7:AN!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR SÅÅ JÄDRA SKÖNT! det här året har gått så himla segt, helt sjukt! måste ha varit det seeegaste året i mitt 14 åriga liv! äntligen är det slut! för mig är det nytt år när skolan slutar ;)..
Jag och fanny sjöng, höll på att skaka ihjäl, var lite nervös kan man säga, men det gick bra, det var ruskigt kul att stå där alltså! en applåd till mig och fanny tycker jag :) ni får nog höra sen, bara vi får tid att spela in! Sen var det glass i klassrummet, det är ju inte bästa stämmningen i våran klass just nu, men alla var glada i alla fall, hehehe... 
HEJDÅ KLASSEN! SES OM ETT TAG..... 

nu har jag och mamma satt upp ballonger i hela huset, och pyntat med massa fina saker, nu jävlar ska det bli fest här! en vääääldigt stor tårta för 20 personer står i kylen, den är INTE DUM vill jag lova. Nu ska jag byta om till min underbara klänning igen, sen åker vi ner the city, och gör det man brukar göra det när någon tar studenten! 
seeeeeeeee yyyaaaaaaaaaa!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0