tilda and fälli

idag har jag varit med om många roliga konversationer :P haha, det började med att felicia skulle följa med mig hem, och så säger jag.

sanna: åh yeah, jag har aaaaaaaas mycket mat hemma! 
tilda: jahaa, har du? varför har du så mycker mat då? (hon menar där att hon var väääldigt sugen på att åka hem till mig och äta)   
vi kom hem till mig och satt och åt.. 

felli: asså, jag har börjat skita i när min familj säger hur mycke jag ska äta..
tilda: ja, det har jag alltid gjort. jag äter hur mycke jag vill...
felli: ja, vi ser ju alla hur det har gått...

Och en konversation mellan oss och sanna.
(sanna skulle träffa en kille på morgonen)
sanna: ja, när jag vaknade och skulle träffa han, så syndes mina revben bara för jag inte hade ätit nå mycke, så jag fick typ sitta och spänna ut magen... asså inte som era! för era sticker ju ut vad ni än gör?

smeeeeeek på mina väninnor!

kopierade från matildaromlin.blogg.se ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha ha

2009-06-09 @ 17:13:49
Postat av: Anonym

ha ha ha

2009-06-09 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0