ögoninflamation

ja, det fattades bara det.. nu har jag fått ögoninflamation! väldigt mysigt! Allt jag vill nu är att sova i fem dagar , vakna upp frisk och kry och kunna börja träna igen! jag ruttnar verkligen bort , jag hatar att vara sjuk! Jag sitter här i min ensamhet och bara väntar på att livet ska vända och ta den bra vägen ist för den här! Ni får väldigt gärna ringa eller smsa mig, skulle vara väldigt upp muntrande ;)
haha, skulle försöka ta en massa twilight bilder förut, och så skulle jag redigera dom och göra dom såhär bleka i ansiktet (dom som sett filmen vet) men jag vet fan inte hur man gör dom så :P nån smart unge som vet ? ^^ gjorde dom vanliga ist, har inge liv..


Kommentarer
Postat av: FELICIA

krya på dej! <3

2009-03-30 @ 18:59:05
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D !

2009-04-10 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0