första sidan på dalademokraten sporten var.... gissa?

cyklade och köppte tidningen (dala-demokraten) fick ju lov, vi var på första sidan på sporten, de ni! sen cyklade jag förbi och hämtade hunden (hilda), lika ivrig som vanligt när man kommer, hundar måste vara det lättaste sättet att få kärlek av! Jag satte Hilda i cykel korgen och cyklade hem, det är inte djurplågeri, för hon är pytteliten och hon njöt av att sitta där! 
 
Nu sitter hon och jag och myser i soffan och kollar på tv, och jag proppar i mig mat. mums! 

bollnäsfil - mussli - lingonsylt!  prova det :D

alla sa att det var så fula bilder på mig i tidningen, man ska jag vara ärlig så tycker jag inte att man såg så mkt :P  hahaha, jag tyckte bara att dom var härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0