gothia cup brudar

okej..  EN VECKA!! FÖRSTÅR NI?   i en vecka har jag hållit det här hemligt! förra måndan ringde kajsa gifting från e:on till mig och berättade att vi hade vunnit, och så sa hon att jag måste hålla det hemligt för resten av laget för att dom skulle komma och överraska.. bara jag och mina tränare visste, det var ju svårt, men jag måste säga att jag har haft lite kul åt er när ni har gått runt och varit så besvikna och frågat massa dumma frågor och alla gånger jag ljög dåliga lögner för er, fattar inte att ni inte såg på mig att jag ljög ^^

jaja, igår på träningen så kom dom från e:on och tidningen och överraskade oss (inte mig då) som jag har väntat på tjejernas reaktion, åh vad underbart det var att se allas glada överlyckliga ansikten! Det känns nästan som om det var för lätt att vinna, vi gjrode ju bara en film, och vann en resa som är värld öve 40.000... BRA JOBBAT ALLA TJEJER! det skulle inte varit möjligt utan eran hjälp! vi kommer få så JÄVLA KUL DEN VECKAN! och vi SKA spela BRA FOTBOLL!


korsnäs F95-93 <3

vi får:
resa tur och retur
spel avgift
boende
frukost lunch middag
nya match tröjor
shopping häfte
gratis kollektiv trafik genom hela göteborg

och förmodligen så presenterar dom oss på invigningen och så får vi gå in där som green team!


Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHAHAHA jag kissar på mig när jag läser de här?! hur kunde du sanna ericson hålla de så där hemliiigt för ditt lag?!:O men varför var de bara du som fick veta? ahhahhaha :-D fatttta vi kul ni kommer haaaaaaaa juuuuu åh jag blir ju lite rörd för eran skulll hahahah noot haha eler jo:D hiihih pusssen

2009-05-13 @ 16:53:11
URL: http://emmamaja.blogg.se/
Postat av: s

fyfan vad bra ni är :D

2009-05-14 @ 15:18:55
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0