kväll

läste nyss klaras blogg, och såg att hon hade hissat och dissat och känner att jag är i stort behov av att göra det nu!

jag dissar: folk som inte håller tider, eller säger att dom kommer en tid men menar en annan!

jag hissar: lars winnerbäcks fina texter! och AC/DC:s svängiga låtar!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------








visst blir jag glad när jag ser dom här bilderna, det är en stor del av mitt liv, eller det är rättare sagt mitt liv.
men det är sån himmla lång väg innan man når det man strävar mot, och jag vet inte om den vägen är rätt för mig.
allt cp:ar sig ju bara.
dumma tränare
skador
misslyckanden

ska i alla fall vara med på carro camp, och utgöra där ifrån hur jag ska göra :)

Kommentarer
Postat av: majaaaaaaa

du sanna jag vet då exakt hur du kännes & menar. helt sjukt. dumma tränare.. hehe nej filåt inget att skratta åt. men de kommer gå braaa för diig jag menar vilken tjej lyckas om inte du?!:O :-D PUSS JAG SAKNAR DIG SNOPP!!

2009-05-24 @ 20:34:40
URL: http://emmamaja.blogg.se/
Postat av: johanna

fina bilder! <3

2009-05-26 @ 12:03:46
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: siri

bilderna väcker underbara minnen. härligt att du ska vara med på carrocamp i alla fall =D jag trodde nästan du hade backat ur. hoppas att campen får dig att vilja fortsätta ") det skulle vara riktigt tråkigt om du slutade.

kram(L)

2009-06-01 @ 14:03:19
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag håller med Siri. Det skulle va bajstråkit om du slutade...!!

Men jag kan fatta hur du känner liksom.

Puuuuuuuuuuss<3



2009-06-03 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0