lördag söndag

lördag; sålde jag klara och felicia bollar på A-lags matchen, väldigt underhållande. och i halvlek blev vårat lag hyllade för att vi har vunnit den här resan till gothia :) 
bilder;







söndag; match mot svärdsjö/enviken. 1-2 till oss! målgörare var emma och maria, bra gjort! jag känner att det börjar gå bättre för vårat lag nu! götttt!! 
sen drog jag, klara o fellan och kollade på en match på lindvallen, sen åkte jag och klara hem till henne och gjorde världens godaste macka: lingongrova, smör, rostbiff, tomater, salgurka, aromat, ost! mums. Sen badade vi! och jag lovar er, att vi var i länge!! vi hoppade upp och ner i vattnet och simmade runt riktigt mkt! :D  nu börjar det bli varmt i hosjön!

lite bilder från när jag, mamma och bror åt med felicia hennes mamma och jonathan (felicias bror)








bye bye!

(sk8- min största första kärlek)   <----- lyssna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0