valborg

varit skit dålig på att uppdatera, men urs, har inte velat sitta vid datorn i det här vädret som vi haft! ;)
en liten sammanfattning av vad jag gjord under helgen:

 • grillat med fellan, sabbe, schulia, anna & fanny
 •  åkt runt hela hosjö och inte gjort nånting
 • sett patetiskt folk
 • förlorat en springtävling mot en full killle, det var det pinsammaste jag varit med om ;o
 • sovit hos fellan
 • solat
 • varit med ogge :d
 • åkt bil runt runt runt i falun för att förvirra en person med ögonbindel i två timmar
 • varit på 50 års fest
 • träffat min morfars bror
 • blivit avensjuk på världens snyggaste moppe!
 • vart på fest..
 • haft ROLIGT!


yess, det har varit jävligt rolig helg! :D dock saknar jag caroline! men det får väll gå ändå ;d

nu kommer lite bilder :D



fr.v:  Julia, Sanna, Felicia, Samira, Anna

     anna                                                          samira

fr.v: samira, felicia, julia, anna, sana

cool bild!

                       sanna                                       felicia

smarrigt!


50 års festen



bror rasmus

bror linus

hade inte så roliga bilder där ifrån, hittade inte min kamera först ;)

helgen har varit toppen iaf!
pusssssssssssssssss



Kommentarer
Postat av: carrrran

asså gud va dina brorsor är lika, ;)

du med föresten, ;)

din blogg är as bra sanna!!!!!!!!!!!!! ;) <3

2009-05-04 @ 10:16:20
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/
Postat av: klara

håller med carro, lika din brorsor är!

puss på sanna!

2009-05-04 @ 17:23:27
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0