16.23 onsdag

idag hade jag kör på morgonen, det är faktiskt rolig, fast jag inte trodde det skulle vara det. snart lucia. missade tyvärr tyskan. åh nej, jag ser berbel framför mig säga "oohh, wohin ist sanna? ist sie shuk?" eller hur tyska nu stavas. så söt med sina fram tänder :) no well, på bilden fick jag reda på den goda nyheten att vi bara skulle ha en lektion till sen skulle vi få sluta! och det var bara idrott kvar så det var ju kul! 
Tog även spruta igår, mot svininfluensan! har ont som fan i armen nu, dagen efter! så nu har jag ont i ryggen, ont i armen och har skit problem! det går bra nu!
Efter den korta skoldan åkte jag och Marcus ner till stan och åt, och gick runt ett tag! Sedan tog jag bussen hem med petter, och nu sitter jag här vid datorn. 
Har tänt massa ljus för att jag var på mys humör. Min mamma ska bort med jobbet över natten så jag ska sova hos älskling ikväll, det bli väldigt bra!
nu ska ni få se söta bilder på mig och petter :D

jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0