fredag!

vaknade halv 9 (vi är lediga) kvart över 9 åkte jag till sjukhuset för att gå på magnet rönken på grund av min knäl bakom känt. Gubbarna som jobbade där var i alla fall jätte roliga, haha. annars brukar sjukhus personalen vara så tråkiga och allvarliga men dom här typ levde livet, en av dom sjöng i micken så det hördes i högtalarna där jag låg :D jag hade en gammal (GAMMAL) melodifestivalen skiva med mig som dom spelade, väldigt bra låtar: alla flickor utom jaaaaaaaaaaaaaaaaaag. och öööödeeet vad min väg, åhåååhhhaaa. mycket roande :)

Sen åkte jag och mamma ner på stan och fixade lite hemlisar till julen :) blink blink! 
Åkte sedan hem och tog fram advent ljusstakarna. 
Trodde petter skulle komma hit när han slutade men icke sa nicke, han fick lov att åka hem och gå ut med melvin och göra taccos, sen ska han på samling till match halv 6, och jag har dans 6 så kändes inte som att det var nån ide att åka till honom, så här sitter jag i min ensamhet och dricker glögg (GOTT) jag har nyss städat garderoben och varit en duktig flicka. 
Igår laddade jag ner picasa, så jag sitter även och gör en massa bilder :D hihi 
egoo
wacker
älskling

Kommentarer
Postat av: petter

Jag Älskar DIG <333

2009-12-07 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0