16 oktober

16 oktober och en vecka kvar till höstlov. soooft! 
HATAR fredagar (alltså bara skoldagen), går till 14.40, vilket jag tycker är alldeles för sent! och bara tråkiga lektioner förutom idrott och sen lunch! (tyska, läsning, matte, idrott, lunch, so, no) sug min kuk. 
Efter skolan åkte jag ner på stan med mammsen. vilket lönade sig, fick en snygg rosa/lila mössa från indiska och en svart "pälsväst" från zerozero (som tydligen ska stängar ner?)
nu har jag ätit korvstråganoff, väldigt viktigt för er att veta.
och nu sitter jag vid datorn, också väldigt viktigt. och inte alls uppenbart. 
och snaaart ska jag till älskling och kolla på idol, lite mot hans vilja, men jag muta han med chips o dipp, och coola :) sover där antar jag. 
det är dött i falun tonight. iaf vad jag vet. 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0